Nie ma chyba osoby która nie marzy o idealnej sylwetce. Niestety codzienny pośpiech, zabieganie i niezdrowy tryb życia często stają na przeszkodzie, czasem nawet mimo stosowania diety i ćwiczeń gdzieniegdzie pozostaje zbędny nadmiar tłuszczu. Jest on spowodowany odmienną budową tkanki tłuszczowej w tych miejscach i powoduje zaburzenie proporcji sylwetki. Z pomocą w uzyskaniu pożądanych kształtów przychodzi wtedy medycyna estetyczna.

W dobie XXI wieku możliwe jest skuteczne pozbycie się nadmiaru tkani tłuszczowej bez konieczności ingerencji chirurgicznej. Medycyna estetyczna i innowacyjne zabiegi kosmetyczne pozwalają na redukcję miejscowych otłuszczeń u osób, które nie są otyłe, lecz pragną pozbyć się uciążliwych depozytów tłuszczowych, bez poddawania się inwazyjnym zabiegom. Typowymi miejscami ich występowania są: biodra, uda – strona wewnętrzna i zewnętrzna – tzw. bryczesy, plecy, kolana, brzuch, ramiona, kark, podbródek.

Metody walki z niechcianą tkanką są zupełnie bezbolesne, nieinwazyjne i przynoszą stosunkowo szybkie efekty – niekiedy widoczne już po pierwszym zabiegu. Efekt redukcji tkanki tłuszczowej pojawia się jednak stopniowo i narasta po każdym zabiegu. Połączenie terapii w sposób uzupełniający się nawzajem pod względem działania, pozwala doskonale wyszczuplić i wymodelować sylwetkę w czasie kilku do kilkunastu tygodni.

Na ogół jest to utrata kilku centymetrów w obwodzie, w miejscu, w którym zastosowano preparat lub specjalistyczną aparaturę, dzięki którym dochodzi do trwałego zniszczenia komórek tłuszczowych, ich upłynnienia lub zredukowania. Satysfakcję klientów i skuteczność zabiegów zdecydowanie zwiększa jednoczesna stymulacja włókien kolagenowych, zwiększając ujędrnienie skóry, zapewniając dodatkowy efekt liftingu (remodeling) i unikając w ten sposób zwiotczeń skóry spowodowanych ubytkiem tkanki tłuszczowej, tak jak to bywa przy gwałtownych spadkach masy. Celem przyspieszenia tego procesu zabiegi często łączone są z drenażem limfatycznym, aby ułatwić transport zbędnych substancji, poprawić krążenie krwi i spowodować przyspieszenie metabolizmu komórkowego.

Jak w przypadku każdej kuracji odchudzającej, uzyskanie pożądanego efektu oraz zachowanie go wymaga zmiany stylu życia. Właściwe nawyki żywieniowe, regularne ćwiczenia i odpowiednia ilość przyjmowanej wody w ciągu dnia, pozwalają cieszyć się zachowaniem wymodelowanej sylwetki na stałe, a nic tak nie motywuje do zrzucenia paru zbędnych kilogramów, jak widoczne w niedługim czasie rezultaty uzyskane po zabiegu wyszczuplającym z dodatkowym efektem antycellulitowym.

ENDERMOLOGIA LPG®

Aparat Cellu M6® Integral to najnowszy aparat LPG®. Stanowi połączenie mocy i elegancji, dzięki czemu umożliwia osiągnięcie niedostępnych wcześniej efektów zabiegów Endermologie®. Ten najnowszej generacji aparat umożliwia korzystanie z 2 technik zabiegów Endermologie® przy wykonywaniu wysoce precyzyjnych zabiegów w obszarze ciała i twarzy.

LPG Endermologie Cellu M6® Integral to ekskluzywna technologia do mechanicznej stymulacji komórek. Jest w 100% naturalną metodą redukującą tkankę tłuszczową. Zabieg Endermologie® ma szereg zastosowań w dziedzinie estetyki ciała. Rezultatem zabiegów LPG® jest poprawa jakości tkanki, samopoczucia, przeciwdziałanie oznakom starzenia oraz zlokalizowanej tkanki tłuszczowej.

• ciąża
  • nowotwory
  • zapalenie żył
  • infekcje, skórna wysypka
  • stany zapalne
  • antykoagulanty.

ICOONE®

ICOONE® to technologia pozwalająca na precyzyjną pracę na tkance łącznej. Jest w 100% naturalną i bezinwazyjną metodą oraz nie ma skutków ubocznych. Zabieg sprzyja wymianie płynów ustrojowych oraz pobudza lipolizę przyczyniając się do usuwania cellulitu. Dzięki programowi FOCUS obszary z nadmiarem tłuszczu są stymulowane tak, aby osiągnąć bardzo dobre rezultaty nawet w najtrudniejszych przypadkach. ICOONE® pozwala na stworzenie nowego wzorca figury, wprowadzając do sylwetki ciała harmonię.

• stany zapalne
  • przerwanie ciągłości skóry
  • choroby nowotworowe
  • choroby nerek i wątroby.

STORZ MEDICAL®

Storz Medical® to urządzenie wykorzystujące działanie fali akustycznej. Leczenie Falami Akustycznymi (Acoustic Wave Therapy – AWT) to nowatorska i bardzo skuteczna metoda, polegająca na oddziaływaniu falami dźwiękowymi na dotknięte cellulitem i tkanką tłuszczową części ciała. Celem ich aplikacji jest pobudzanie tkanki.

• choroby skóry,
  • karmienie piersią,
  • żylaki,
  • zakrzepica.

KARBOXYTERAPIA

Karboxyterapia to rewolucyjna metoda pozwalająca osiągnąć niezwykłe rezultaty terapeutyczne, dzięki wstrzyknięciu czystego CO2. Szerokie spektrum działania gazu pozwala na mnogość zastosowań leczniczych. Przy pomocy urządzenia Concerto® poprzez niewielką igłę czysty CO2 wstrzykiwany jest w tkanki podskórne, gdzie bez problemu przenika do tkanek okolicznych m.in. mięśni i tkanki tłuszczowej. CO2 wywołuje silne rozszerzenie drobnych naczyń krwionośnych oraz powstawanie nowych kapilar przez co zwiększa przepływ krwi w tkance tłuszczowej i mięśniowej.

• hemofilia,
  • anemia zaawansowana,
  • ciężkie choroby płuc,
  • niewydolność nerek,
  • choroby serca,
  • trądzik różowaty,
  • zapalenie żył,
  • stosowanie antykoagulantów,
  • stosowanie leków przeciwzapalnych,
  • nieustabilizowane ciśnienie krwi,
  • epilepsja.

THERMOLIFTING – ZAFFIRO®

Zaffiro® to innowacyjne rozwiązanie i najnowsza technologia w bezinwazyjnym liftingu. Dzięki nowatorskiemu zastosowaniu światła podczerwonego IR, efekt termiczny, zachodzący w głębokich warstwach skóry właściwej, powoduje jej podgrzanie z jednoczesnym obkurczeniem starych włókien kolagenowych. Dochodzi też do pobudzenia fibroblastów, a co za tym idzie przyspieszenia produkcji nowego kolagenu (około 30%) uzyskania efektu zwiększenia gęstości skóry, liftingu.

• ciąża, karmienie piersią,
  • otwarte rany,
  • aktywne procesy nowotworowe,
  • metalowe implanty w obrębie skóry poddawanej zabiegowi, wszczepiane złote nici,
  • zastosowanie wypełniaczy na 2 tygodnie przed zabiegiem.

INTRALIPOTERAPIA

Intralipoterapia AQUALYX® jest rewolucyjną, skuteczną metodą modelowania obszarów ciała poprzez iniekcyjne usuwanie tkanki tłuszczowej. Polega na redukcji miejscowych depozytów tłuszczowych, poprzez wprowadzenie pod skórę preparatu, który powoduje lipolizę, czyli rozpad komórek tłuszczowych. Lipoliza jest bezpieczną alternatywą dla chirurgicznej liposukcji, a jej właściwe wykonanie poza wysmukleniem problematycznego obszaru niesie za sobą wzrost jędrności skóry. Aktywny składnik preparatu – deoksycholan – warunkuje jego wysoką skuteczność w trwałym usuwaniu tkanki tłuszczowej. Technika intralipoterapii jest uznana za najbezpieczniejszą technikę iniekcyjną w redukcji tkanki tłuszczowej.

Przeciwwskazania:

• ciąża i okres karmienia piersią,
  • ostre choroby nerek i wątroby,
  • cukrzyca,
  • choroby krwi związane z nadmiernym krwawieniem, stałe stosowanie leków rozrzedzających krew,
  • choroby nowotworowe,
  • infekcje i zmiany skórne w obrębie leczonego obszaru,
  • tendencja do bliznowacenia,
  • choroby tarczycy,
  • alergia na któryś ze składników preparatu,
  • zaburzenia naczyniowe,
  • padaczka,
  • fobie,
  • zaburzenia miesiączkowania,
  • zaawansowana otyłość,
  • zaburzenia odżywiania,
  • nierealistyczne oczekiwania pacjenta są,
  • zabieg może być wykonywany u osób z zaburzeniami autoimmunologicznymi tarczycy, u osób chorych na Hashimoto tylko w przypadku kiedy poziom przeciwciał jest bardzo niski lub równy zero.

LIFTING – THERMAGE CPT®

Thermage® to wyjątkowa, jedyna tego typu, opatentowana technologia – wysokiej częstotliwości fal radiowych (RF) stymulująca głębokie części skóry, bez uszkodzenia jej powierzchni. Stosowana w celu ujędrnienia i ukształtowania skóry ramion, ud, pośladków i brzucha. Urządzenie sprawdza się także do jednorazowych zabiegów redukujących cellulit. Ta unikalna technologia fal radiowych – intensywnie wpływa na zagęszczenie istniejących oraz tworzenie się nowych włókien kolagenowych. Zabieg jest bardzo skuteczny, jednorazowy, a efekty utrzymują się lata. Nasze doświadczenia pozwalają na stwierdzenie, że dla dużej grupy osób jest to mało inwazyjna alternatywa dla klasycznego – chirurgicznego liftingu skóry.

• karmienie piersią,
  • opryszczka
  • rozrusznik serca,
  • metalowe elementy w ciele,
  • pacjent w trakcie terapii sterydowej,
  • choroby immunologiczne.

SLIM LIPO®

Zabieg lipolizy laserowej jest obecnie najbardziej skuteczną i nowatorską metodą usuwania tkanki tłuszczowej. Doprowadza nie tylko do rozpuszczenia tłuszczu lecz także prowadzi do zmian w skórze w miejscu poddawanym zabiegowi. Po jego odessaniu dochodzi jednocześnie do termoliftingu skóry, czyli do skrócenia włókien kolegenowych, efektem czego skóra zostaje obkurczona, gładka i napięta. Zabieg liposukcji w technologii Slim Lipo ® przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym lub ogólnym w zależności od jego rozległości. Nadmiar tkanki tłuszczowej usuwany jest przy pomocy kaniul wprowadzanych do tkanki podskórnej przez 2-3 mm cięcia skórne. Powrót do normalnej aktywności w zależności od zakresu zabiegu wynosi od 1 do 7 dni.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• nieleczona cukrzyca,
  • nieleczone choroby serca,
  • nieleczone nadciśnienie,
  • zaburzenia krzepliwości krwi,
  • niewydolność nerek,
  • niewydolność wątroby,
  • stany zapalne.
kosmetolog
Anna Drożdż
Dla spektakularnych rezultatów, stosujemy renomowany sprzęt medyczny

klinika estivance oddział warszawa