Mikrodemabrazja

Mikrodermabrazja, inaczej zwana też kontrolowanym mikropeelingiem, jest jednym z najczęściej wybieranych zabiegów kosmetycznych. Polega na mechanicznym ścieraniu warstwy rogowej naskórka oraz głębszych warstw skóry. W przypadku mikrodermabrazji korundowej substancją ścierającą jest tlenek glinu. Możliwość regulacji parametrów pozwala dopasować siłę działania aparatu od płytkiego złuszczania, które będzie mieć na celu odświeżenie skóry, odblokowanie ujść gruczołów łojowych, poprzez delikatny masaż próżniowy o działaniu dotleniającym poprawiającym stan wizualny skóry, aż po silne złuszczanie prowadzące do wyrównania faktury skóry, spłycenia blizn oraz rozbicia skupisk melaniny w głębszych warstwach naskórka, prowadząc do redukcji przebarwień. Zabieg działa również przeciwstarzeniowo pobudzając produkcję kolagenu i elastyny.

Przeciwwskazania:

• trądzik krostkowy i ropowiczy,
  • trądzik różowaty,
  • choroby wirusowe skóry,
  • zakażenia bakteryjne skóry,
  • grzybice skóry,
  • uszkodzenia skóry (drobne rany, zadrapania),
  • nowotwory skóry i znamiona barwnikowe, tendencje do bliznowacenia.

Peelingi chemiczne

Zabieg eksfoliacji to procedura polegająca na nałożeniu na skórę odpowiednio dobranej mieszaniny substancji chemicznych o określonym stężeniu. Związki te przenikają w głąb skóry mając istotny wpływ na przebudowę elastyny i kolagenu, które są włóknami podporowymi skóry. Seria zabiegów eksfoliacji chemicznej wpływa na odnowę naskórka oraz skóry właściwej likwidując przebarwienia, blizny i inne nierówności oraz defekty kosmetyczne. Peelingi chemiczne działają również odmładzająco likwidując oznaki starzenia.

Przeciwwskazania:

• ciąża i karmienie piersią,
  • skłonność do powstawania bliznowców,
  • stan po zabiegu chirurgicznym do 2 miesięcy ( w obrębie twarzy),
  • ekspozycja skóry na słońce do 6 miesięcy po zabiegu,
  • liczne znamiona melanocytywe,
  • liczne rozszerzone naczynka,
  • choroby autoimmunologiczne (kolagenozy, pęcherzyce),
  • ciężkie postacie trądziku,
  • doustna terapia pochodnymi witaminy A (półroczna przerwa),
  • aktywna opryszczka i choroby dermatologiczne.

PRX-T®33 w sposób nieablacyjny prowadzi do chemicznej stymulacji skóry właściwej Jest to wyrób medyczny łączący TCA i H2O2 w zrównoważonym stężeniu. TCA 33% – nie uszkadzając skóry, stymuluje czynniki wzrostu fibroblastów, które dzięki H2O2 mają większe powinowactwo do specyficznych receptorów. Ponadto H2O2 oraz 5% kwas kojowy i wykazują działanie rozjaśniające. PRX-T®33 to doskonały zabieg w medycynie estetycznej dla niezdecydowanego pacjenta, ponieważ jest zabiegiem nieinwazyjnym, praktycznie bezbolesnym oraz nie wymaga długiego czasu rekonwalescencji.

Zabieg PRX-T®33 doskonale łączy się również z innymi zabiegami, np. z mezoterapią mikroigłową Dermapen® w znaczący sposób potęgując efekty zabiegu.

fenice_zabiegi_80_31436977021

• Alergie,
  • Choroby skóry,
  • Opryszczka,
  • Brodawki (grudkowe zmiany skórne),
  • Poparzenia słoneczne,
  • Świeża opalenizna,
  • Ciąża i karmienie piersią,
  • Ropne stany zapalne (aktywny trądzik),
  • Otwarte skaleczenia.

Dermapen®

Urządzenie Dermapen® oparte jest na zasadzie automatycznego nakłuwania skóry przy pomocy pulsujących igieł, pozwala to na znacznie głębsze wniknięcie  substancji czynnych, a także na stymulację produkcji kolagenu i elastyny, prowadząc do widocznego zagęszczenia skóry. Zabieg mezoterapii mikroigłowej Dermapen® prowadzi ponadto do redukcji drobnych linii i zmarszczek, a także do wyrównania struktury i kolorytu skóry. Jednocześnie jest to zabieg bardzo bezpieczny i komfortowy dla pacjenta.

wRQfKwSUa0IqbsptjLFkkU9DaCqC72UcsH2t2e6Pi8o

• Choroby nowotworowe,
  • Ciąża,
  • Karmienie piersią,
  • Choroby wirusowe skóry,
  • Choroby bakteryjne skóry,
  • Aktywny trądzik,
  • Łuszczyca.

Peeling laserowy Revlite Q-switch®

Zabieg jest bardzo dobrą alternatywą dla klasycznych peelingów chemicznych, jest od nich głębszy, skuteczniejszy i mniej ryzykowny, a rekonwalescencja krótsza. Pomaga zwalczyć różnego rodzaju problemy skórne, poprawiając jej strukturę, koloryt i ogólny wygląd. Niewielki obrzęk i zaczerwienienie ustępują po 2 dniach, makijaż można stosować od razu. Przed zabiegiem można zastosować mikrodermabrazję, aby spotęgować efekty.

unnamed-2

• Ciąża i karmienie piersią,
  • Świeża opalenizna (tj. do 2 tyg. po ostatnim opalaniu).

Resurfacing frakcyjny

Resurfacing frakcyjny polega na zastosowaniu laserów frakcyjnych w celach odmładzających. Dzięki technologii frakcjonowanej wiązki laserowej następuje pobudzenie skóry do intensywnej regeneracji i odbudowania dokonanych pod pełną kontrolą mikroskopijnych uszkodzeń. Po zabiegu dochodzi do remodelacji i zwiększenia produkcji kolagenu, zniwelowania różnego rodzaju blizn i przebarwień, ujednolicenia kolorytu oraz wygładzenia porowatej i zwiotczałej skóry. Dzięki temu uzyskujemy nową cerę o zdecydowanie lepszej strukturze. Skóra jest wyraźnie odmłodzona, świeża i zrewitalizowana. Ponadto następuje poprawa jej jędrności, napięcia i elastyczności. Okolice na których zabieg jest wykonywany to najczęściej twarz, dekolt lub wierzchnia skóra dłoni. Może być także wykonywany na nieduże powierzchnie jak np. okolice oczu i ust.

Resurfacing frakcyjny dzielimy na ablacyjny z wykorzystaniem lasera Fraxel Re:Pair® jest to wersja mocniejsza i bardziej zaawansowana, a także na nieablacyjny wykonany przy użyciu lasera Fraxel Dual®, który jest łagodniejszą wersją.

kosmetolog
Anna Drożdż
Dla spektakularnych rezultatów, stosujemy renomowany sprzęt medyczny

klinika estivance oddział warszawa